22 Ekim 2013 Salı

Burçların Hayatımızdaki Yeri



Muhabbetlerde sen başak burcusun bu kadar detaylı düşündüğüne derler.Bu kadar basite indirmek gerekir mi sizce ? :)
O kişiyi derin düşüncelere iten sadece doğduğu tarih mi sebep olmuştur yoksa yaşadıkları mı ?

Burçların hayatımızda gerçekten önemli bir yeri var.İnanmayan bile merak eder kendi mensup olduğu burcun özelliklerini.Facebookta bende başak burcunu takip ediyorum.Çünkü merak ediyorum.Orda yazılanların gerçekçiliği önemli değil,size verdiği haz önemli.

Çok yüzeysel düşünen bir adam bile şu basit fikiri sunabilir. 'Dünyada 6 milyar insan var.12 burç var.O zaman 500 milyon kişi aynı özellikleri taşıyor.'
Bana göre dünyada 2 kişi bile aynı özelliklere sahip olamaz.Ruh ikizi olayına inanmam ben.Ruh ikizim dediğin kişiyle bile bazen konuşurken yada içinden çeliştiğin birşeyler yakalarsın.

İnsanlar kendi burcunun özelliklerini okuyup onlardan etkilenip,o özellikleri kendine uyarlayanlar var.
Mesela birisine kişiliğini sorarlar.Kıskancımdır der.Hemen laf yapıştırılır.'Akrepsin seeeen'.

Bu burç olayı bütün dünyada var.İnsanlar müthiş paralar kazanıyor bu işle.Adamın biri gezegenlerden falan bahsediyor,senin özel hayatının nasıl olduğunu sıralıyor.Paraları götürüyor.
İnsan gerçekten kendi potansiyelini ortaya koyarsa çok güclü bir varlık.Bu güçlü varlık,kendi kişiliğini öğrenmek için başkalarının! ticaret olarak gördüğü bir işten öğrenmeye çalışması, gerçekten mahçupluk ve saflıktır.

Bunların bilincinde olun burcunuzu takip edin.Bende takip ediyorum.Fakat bunun bilincinde olmayıp bunlara inanırsanız benim gibi bilinçli düşünenler tarafından komik duruma düşersiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder