22 Ekim 2013 Salı

Sizce Egomuz Sayesinde mi Yaşıyoruz ?



Ego doğru kelimemi bilmiyorum.Çevremden algıladığım kadarıyla şuan benim anlatmak istediğim şeye 'ego' diyorlar.Neyse çok felsefe tarzı başladım bu benim tarzım değil,konuya giriyorum. :)

Mesela benim bu kadar yazı yazmam bile bir ego değil midir ? Kendimi farklı olduğuma inandırmışım.Fakat bir yanımda bu farklılığı mütevazilikle birleştirmek istiyor.O yanım yazdıklarımı beğenmeselerde,takip etmeselerde olur diyor.Sonuçta onlar daha 18 yaşında,ergenlik çağında,kendini tatmin etmek için blog açmış,saçmalıyor gözüyleyde bakabilirler.

Her ne kadar mütevazi bir tavırla yaklaşsamda diğer tarafımın istediği şey.'Bakın ben blog açtım,daha 18 yaşındayım ama hepinizden farklıyım çünkü ben zekiyim.Bu yazılarlada kendimi ispatlamak istiyorum' diyor.
Bu diğer yanımın,zekilik denilen kavramı hak etmediğini düşünüyorum.Fakat o diğer yanımız olmasa yaşamamızın ne anlamı kalır ? Bunada ego demişler işte.

O diğer yanımız olmasa biz bir hiçiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder